miercuri, 3 octombrie 2012

Partea a II-a

Partea a II-a
Robert Tomescu

Am inceput sa scriu poezii pentru o maimuta ,
Bine macar ca este draguta .
Chip angelic , ochi frumosi ,
Cei ce o cunosc sunt norocosi .
Probabil ca tu acum dormi .
Eu m-am apucat de scris ,
Asa cum am promis .
Chiar acum poate iti sunt in vis .

Mereu sa fi plina de viata ,
Un moment de fericire , un zambet
Sa-ti aduc pe fata ,
Daca nu permanent , macar infiecare dimineata ,
Sa fiu cel care te incalzeste cand in jur este doar gheata .

Incerc sa fiu diferit ,
Sa merit tot ce mi-am dorit ,
Sa-ti fiu alaturi in momentul potrivit
Sa-ti provoc un zambet imediat ce te-ai trezit .

Mereu sa te vad fericita ,
Chiar stii sa te faci palcuta , iubita .
Frumoasa , gingasa ca o floare ,
Nu una oarecare .
Cea mai frumoasa floare !

Sunt multi baieti care si-ar dori sa fi cu ei ,
Eu nu stiu exact ce cauti , ce vrei .
Unul sa te respecte sa te pretuiasca ,
Mai mult decat orice fata poate sa-si doreasca !?
Priveste sufeltul , trupul e o masca
Si cel care te merita cu adevarat sper sa reuseasca .
O persoana in timp ajungi sa o iubesti ..
Cat as vrea sa fiu eu acela de care o sa te indragostesti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu