joi, 27 septembrie 2012

Un fel de scrisoare

Un fel de scrisoare
Robert Tomescu


La ea nu pot sa spun ce-mi place ,
M-a fermecat cu totul , ma atrage .
Un suflet bun , chip de zeita ,
Asta imi doream de la gradinita !
Si un suflet ca al ei
O sa-l remarci chiar de nu vrei ..
Al meu nu a contat ..
O fi rau... sau bun defapt ?

Pot scrie multe despre tine ,
Rime , rime , rime...
Ce insemni pentru mine ?
Ce are un copil mic in suflet cand Mos Craciun vine .

Sunt bucuros ca te-am cunoscut ,
Pacat ca nu a fost mai mult ...
Sunt bucuros ca te cunosc ,
Dar , acum o sa-mi caut alt rost .

As fi vrut sa ma cunosti mai bine
Poate as fi insemnat ceva pentru tine ,
Cum ai spus tu in timp se poate ,
Pacat ca nu pot schimba visele in realitate .

Si nu trebuie sa-mi fie rusine
Ca fac o poezie despre tine ,
Vroiai sa fac asta ...
Nu o fac sa-ti fiu pe plac
Si doar sa vezi ,
Pentru mine ai contat !

Inca , contezi , dar nu are rost
Si ce a fost , a fost frumos .
O sa te uit ? Sau o sa te port in inima mereu ..
Te-as face fericita oricat ar fi de greu .

Nu stiu cum o sa reactionezi cand o sa citesti ..
Vreau sa spun ce simt ...
Sinceritatea mea macar s-o pretuiesti .
Niciodata nu am sa te mint .
Sper sa nu razi cu prietenele tale ,
Sunt si eu indragostit , dar nu am rezolvare ...
Cred ca ai fost ca mine
Moemente in care nu te-ai simtit bine..
Usor usor treci peste toate ,
Iti doresc clipe minunate.

Acum sper sa ma crezi
Am fost sincer mereu ,
Fara tine o sa-mi fie greu ,
Priveste in ochii mei si ai sa vezi ,
Nu sunt mincinosi chiar de sunt verzi .

Vreau sa iti mai scriu ,
O s-o fac , niciodata nu-i tarziu .
Sa-ti scriu si mai frumos
Cu timpul poate va avea rost .

Imi plac tenesii tai noi ,
Obrajii aceea moi
Si alte lucruri pe care o sa ti le spun cand o sa fim amandoi .
Poezii am mai scris si nu au contat pentru nimeni
Si daca nu m-am inselat sper sa conteze pentru tine .</ div <>

My special one .. cea mai frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu