joi, 14 ianuarie 2010

Trist - Robert Tomescu

Trist
Robert Tomescu


Am cautat in tine
Si am gasit ce n-am gasit in multe ,
In amintiri , gasesc atatea clipe placute ,
Ai tinut in tine sentimente pentru mine
Acum pierdute ,
Au ramas lucruri , fapte , gesturi nefacute .

Totul se leaga de mine , de viata mea
De lucrurile bune si rele ce se petrec in ea .
Fiecare om , alt caracter
Unii sunt slabi , altii de fier .

Sa poti trece asa usor peste toate ,
Sa mergi inainte fara sa privesti in spate ,
La mine chiar nu se poate
Am in suflet cate putin din toate , adunate .

Privesti in jur , observi ca ai crescut ,
Inca nu esti tare
Chiar daca ai trecut peste multe care te-au durut .
Simti ca imbatranesti si numai ai mult ,
O sa-ti fie dor de acest pamant ?

Am cautat in tine
Si am gasit ce n-am gasit in multe ,
Cineva sa ma amuze , sa stie sa ma asculte .
Pentru mine era perfect
Pot da foarte multe in schimb daca sunt tratat corect .

Nu am cum sa ranesc ,
Am invatat sa pretuiesc
Nu ma tem de nimic atunci cand iubesc
Si recunosc cand gresesc .
Vreau accelasi lucru in schimb sa primesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu