sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Mereu vom pati asa-Robert Tomescu

Mereu vom pati asa
Robert Tomescu


Acele clipe in care iti vine sa plangi
Tristete , suferinta , oare unde o s ajungi ?
Suporta in curand o sa vina un moment de bine
Pana cand alta se va juca cu tine .

Crezi ca sunt prea sensibil ?
Nu e bine sa fac asta vizibil ?
Putin imi pasa de ce crezi despre mine !
O voi avea pe cea potrivita ?
Oare o sa-mi fie bine ?

Poate o sa mor neimplinit ,
O sa pot indura pana la sfarsit ?
Te intrebi ce am patit ?
IAR , AM FOST DEZAMAGIT !

Totul e din vina ta ,
Stai linistit stiu ca te gandesti la ea
Ai avut sprante crezand ca te va placea
Te-a dezamagit ., cum vei continua ?

Si uneori ma intreb de ce imi e asa greu ,
Ar trebui sa joc un rol mereu
Si o sa ma despart daca pot de acel “EU”
“Care sunt acum” .

Imi placea …

Sensibil .. asta nu-mi da pace
Mai rau .. numai tu ma poti face.

Dar , o sa revin la normal ,
Acel copil plictisitor ..
Atmosfera de spital .

Nu vreau sa mai fiu sensibil ,
Vreau sa fiu rau , sa para credibil !

Un comentariu: