marți, 9 octombrie 2012

Nu se merita

Nu se merita
Robert Tomescu

Incerci sa faci parte din viata cuiva
Cat de frumos , de bine te-ai comporta
Ea ar vedea , doar ce ar vrea.
Nu se merita oricat ai incerca.

Totul depinde de noroc
La cat noroc am , in viata nimanui nu o sa fiu pe primul loc.
Mi-a aparut in viata inca un hop
Simt ca trebuie sa trec peste , cred ca pot.
Dar de ce nu as lupta pana la epuizare ?
Poate ca soarta imi este pusa la incercare …
Nu se merita se pare
Cate lucruri bune as incerca sa fac, as ramane un oarecare .

Lumea este egoista ,
Cate personae cu suflet mai exista ?
Nu spera ,
Mai ales cand este vorba de o fiinta
Ce ti-ar provoca suferinta .

Ar trebui sa-mi vad de viata mea
Doar eu , cativa prieteni , pe primul loc familia .
Sa nu-mi mai pese de ce se intampla in lume ,
Oricum sunt doar cativa ce imi pot oferi lucrui bune .

Nu se merita oricat ai incerca ,
Tu vrei sa le fie bine
Pentru cati ar conta ?
Si parerile difera despre mine .

De ce sa fii corect cand nimeni nu este ?
De ce sa ajuti oamenii la greu sa treaca peste ?
Nu ai fi fericit nici daca tu ti-ai scrie o poveste ,
Despre viata asta si cat de urata este.

Nu se merita !

2 comentarii: