sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Ea... - Robert Tomescu

Ea….
Robert Tomescu

Esti fata care fura inimi ,
Esti amintirea ce imi bantuie mintea ,
Erai tot ceea ce vroiam sa am ,
Esti tot ceea ce vreau sa am .
Esti inspiratia mea sa scriu ,
Esti cea care ma tine nedormit pana tarziu .

Am crezut ca tu poti iubi unul ca mine ,
M-am inselat , nu este bine ,
Esti acea persoana speciala
Ce o astept de mult .. ,
Sentimentul ma inseala ?

Singura care imi poate face sufletul sa nu il mai doara
Si sa ma scoata din aceasta stare de tristete , banala .

Si nu o sa stii cine e ea
Fata care mi-a furat inima ,
Dar , ea nu o sa-si dea seama
Ca este inspiratia mea .

M-am indragostit
Si nu am vrut sa fie asa ,
Acum incerc sa stau departe de ea ,
Dorinta ca o voi putea uita
Este mai mica decat iubirea din inima mea .

Simt ca o sa raman singur cu poezia mea
Ea acolo , eu cu gandul la ea .
Poate o sa-si dea seama cum sunt eu
Si atunci o sa ma vrea .

Esti fata cea mai frumoasa
Singura de care inimii mele ii pasa ,
Esti diferita , norocoasa
Daca nu incerci , nu stii ce o sa iasa .

M-ai dat peste cap
Nu stiu ce sa mai fac
Viata mi s-a schimbat
De cand simt acest sentiment ciudat .

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. in comentariul anterior te intrebam daca poezie este cu dedicatie , dar apoi am vazut ca ai postat ceva in octombrie in care spuneai ca poeziile nu sunt cu dedicatii ..asa ca am shters :P:D

    RăspundețiȘtergere