duminică, 1 noiembrie 2009

As vrea sa vezi lumea prin ochii mei - R T

As vrea sa vezi lumea prin ochii mei
Robert Tomescu

As vrea sa vezi lumea prin ochii mei
Hai incearca , simte , stiu ca vrei .
Poate la inceput o sa-ti placa
Dar , o sa te sperii cand toti or sa te lase balta .

Aparent si eu sunt fericit
Dar , nimic nu mai e la fel de cand tataie a murit .
Si toti in jurul meu se prefac ca ma iubesc ,
Cand sunt dezamagit , ce simt eu nu-ti doresc .

O sa te schimbe mult ceea ce poti vedea
Departe de toata ceata asta .
Nu toti sunt fericiti si traiesc bine ,
Nu toti au bani asa ca tine !

Lumea asta este mare ,
Plina de suflete ce se sting in spitale ,
De oameni ce dorm prin canale ,
Tineri care mor de boli banale ,
Familii cu multi copii duc lipsuri materiale .
Si multe altele ,
Oare pot deveni si problemele tale ???!

O familie , putini prieteni care ma iubesc ,
Pentru asta mereu o sa va multumesc !
Caci cu ei clipele grele devin mai usoare
Incercand sa ma sustina cand teama apare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu