luni, 23 martie 2009

O Lume

Si ma consider diferit de ceilalti , mereu alte idei , alte conceptii despre viata . Nu pot fi fericit cand altii din jurul meu trec prin perioade grele , " nu pot sa merg daca tu nu mergi cu mine " . Blocat intre 2 lumi : Lumea pe care noi nu o vedem si Lumea reala in care toti oamenii sunt la fel ( sex si bani ) . Eu sunt in Lumea Mea , acolo unde visele imi completeaza dorintele , iar idealurile sunt greu de atins deoarece mereu o sa ma lovesc de lumea reala . Lumea Mea lumea in care toti oamenii sunt buni ( sufletul) si asteapta fericirea ( Iubire Adevarata ) , atunci cand o gasesti si o pierzi este foarte greu de recuperat si o sa incerci din nou , din nou si nu o sa te dai batut prea usor , pentru ca stii cu ce scop lupti ! Mereu intre tine si " EA " vor aparea multi oameni multe situatii care nu sunt bune si nu aduc nimic bun !
In ultima luna am invatat ceva : " Traieste clipa pentru ca sperantele iti pot fi spulberate in orice moment " dar pentru mine este prea tarziu ...

2 comentarii:

  1. Doamne cata dreptate ai. Si eu am Universul meu. :x
    Si sa nu uit.. NICIODATA nu e prea tarziu. Da??? Deci hai fii si tu optimist cum sunt si eu. Te rog. Lasa ca ne rezolvam noi problemele si o sa fim si noi fericiti intr-un final cu persoanele pe care le iubim. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place tare mult cum ai scris. şi dacă tot veni vorba de lumi, ca toţi ceilalţi am şi eu lumea mea compusă din vise x: şi unele vise compuse din dorinţe. în lumea mea visele îmi fac reale dorinţele şi atunci mă simt bine. e ca un drog pentru mine. în rest, în realitate, de cele mai multe ori regret că m-am născut. :D

    RăspundețiȘtergere