duminică, 22 martie 2009

....nica ! - Robert Tomescu

Chiar daca tu nu ma iubesti ,
Sa ma faci sa uit nu o sa reusesti
Si , atat timp cat o sa zambesti ,
Iubirea mea o s-o primesti .

Si atunci cand stii ce iti doresti
O sa lupti ca sa traiesti
De suferinta nu ai cum sa te feresti
Dar o ascunzi daca zambesti .

Cat timp am fost cu tine
Mi-a mers totul cel mai bine
Si-o sa-mi doresc din nou , din nou
Din nou , din nou
Evoc Ecou !

Am insistat prea mult
Si n-a fost bine
Am sperat ca poate
Te vei intoarce la mine
Si mi-am dorit din nou sa fie bine
Caci clipele sunt grele fara tine .

Doar un copil printre copii ,
O floare printre flori
Printesa pe taramul meu
Care mi-a dat aripi sa zbor ;

Apoi mi le-a taiat ,
Le-a rupt ,
Sufletul mi-a frant
Si m-am prabusit pe pamant !

Chiar daca viata este dura
Si fericirea toata-ti fura ,
Nu uita de ce traiesti ,
Traiesti ca sa iubesti !

Si nu sunt singurul asa
Au fost multi -naintea mea
Care poate s-au ridicat ,
Dar cu sufletul ramas patat .


" Cum Eminescu o avea pe Veronica
Asa o am eu pe ....nica ! "



( ....nica ! - Robert Tomescu )

4 comentarii:

  1. Ce poezie frumoasa. Ce nasic am. :D Cu toate cele intamplate, tot nasicul meu ramai. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. aah, cat imi place .
    "Si-o sa-mi doresc din nou , din nou
    Din nou , din nou
    Evoc Ecou !"

    RăspundețiȘtergere
  3. e frumoasă. şi mie îmi plac acele versuri : "Si-o sa-mi doresc din nou , din nou
    Din nou , din nou
    Evoc Ecou !" x:

    RăspundețiȘtergere