joi, 8 octombrie 2009

O parte
Robert Tomescu

Doua inimi aceleasi clipe ,
Poate visele noastre au fost neimplinite ,
Doua suflete despartite
De sentimente diferite .

A fost frumos la inceput
Traind clipa ce o asteptam de mult , de mult ,
Avand in fata sentimente
Ce inainte nu aveam voie sa le aud .

O inima de gheata , un suflet rece
C-o voba calda , iti poate durerea trece ?
Caci eu pot iubi cat zece
Dar cand se termina povestea
Suferinta nu vrea sa plece !
Mai sta , sa-mi tina de urat
Si stie ca o urasc atat de mult !
Si totusi de ce ar mai sta ?
Vrea sa pastreze iubirea in inima mea …
Eu nu am sentimente trecatoare
Dar nu sunt firav ca o floare
Si recunosc ca sunt sensibil
Dar nu vreau sa fac asta vizibil .

Incerc sa duc cat pot de mult
Sa lupt , sa lupt , din nou sa lupt
Si poate o sa reusesc
Macar o data-n schimb iubire sa primesc !

Si tu chiar crezi in iubire ? …
Astea sunt povesti
Ma faci sa rad …
Ce dezamagire !

2 comentarii: